Brand door kortsluiting

Nieuws

AMERSFOORT/HOEVELAKEN - Het brandweerkorps van Hoevelaken is zondagmorgen 8 december rond 01.00 uur opgeroepen voor een brand in een woning aan de Amersfoortsestraat, op de grens van Amersfoort en Hoevelaken. In de woning was door een kortsluiting in de badkamer brand ontstaan met als gevolg dat de woning van onder tot boven vol rook kwam te staan. Bij aankomst is de brandweer direct begonnen met het blussen van de brand en heeft zo verdere schade weten te voorkomen. Ook een hoogwerker van de brandweer Nijkerk is ter plaatse geweest, maar deze kon zonder verrichte zaken weer terug naar de kazerne. De bewoners konden afgelopen nacht niet thuis slapen gezien de schade die de brand heeft veroorzaakt. Stichting Salvage komt ter plaatse om de schade die de brand heeft veroorzaakt op te nemen. Na ongeveer anderhalf uur kon de brandweer retour naar de kazerne.

Tekst: AS Media.

advertentie