,,De winkeldeur is weliswaar dicht, maar onze digitale winkeldeur staat wagenwijd open", vertelt Jan Gardebroek.
,,De winkeldeur is weliswaar dicht, maar onze digitale winkeldeur staat wagenwijd open", vertelt Jan Gardebroek. Expert Nijkerk

Expert’s digitale winkeldeur staat wagenwijd open

13 januari 2021 om 17:01 Zakelijk

NIJKERK Expert Nijkerk is tijdens de lockdown op diverse manieren bereikbaar. Telefonisch of via WhatsApp op 033-2453591. En online kunnen klanten via expert.nl gewoon bij Expert Nijkerk kopen. ,,De vertrouwde service en kwaliteit die we het hele jaar door leveren, zullen we ook nu aan u brengen.”

,,De winkeldeur is weliswaar dicht, maar onze digitale winkeldeur staat wagenwijd open”, vertelt Jan Gardebroek, eigenaar van Expert Nijkerk. ,,Gelukkig is Expert een vooruitstrevende organisatie en is er op tijd ingesprongen op de ontwikkeling van het online winkelen. Daar ligt een groot deel van de omzet, vooral omdat de fysieke winkel dichtbij zit. Klanten vinden dat toch een prettig gevoel. Het is even aanpassen aan de situatie, maar eerlijk gezegd doen we dat als ondernemers altijd al. Daarom hebben we extra telefonische bereikbaarheid geregeld.” Ook kan de website www.expert.nl meer verkeer aan. ,,En onze verkopers kunnen ook gewoon bij de klanten thuis bezorgen. Dus wat ons betreft is het business as usual.”

Wat ons betreft is het business as usual

OPLOSSING ,,Uiteraard was de definitieve beslissing van het kabinet schrikken; december en januari is toch een hele gezellige en belangrijke tijd in het jaar. Er gaat niets boven persoonlijk contact met klanten om ze zo goed mogelijk te kunnen adviseren, maar telefonisch en met de uitgebreide website komen we ook tot een goede keuze of oplossing”, aldus Dominique, bedrijfsleider van de vestiging in Nijkerk.

,,We hebben een hoop meegemaakt in de handel, maar ik denk dat ik voor alle Nijkerkse ondernemers spreek en kan zeggen dat deze situatie wel heel bijzonder is. Gelukkig mogen we wel afleveren, repareren en installeren. Uiteraard volgens het protocol van het RVIM , maar in de praktijk werkt dat van twee kanten heel goed. De klant waardeert het enorm dat er toch weer gewassen kan worden of dat de televisie het weer doet. Achter de schermen gaat alles verder gewoon door; leveranciers kunnen blijven leveren, dus de voorraad wordt zoveel mogelijk op peil gehouden.”

OPTIMAAL GENIETEN Al jaren is Expert dé klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica in Nederland. In 2020 is Expert voor het vierde jaar op rij uitgeroepen tot de Beste Winkelketen van Nederland in de elektronicabranche. ,,Wat dit voor jou betekent? Dat je altijd goed geholpen wordt en altijd optimaal kunt genieten van jouw nieuwe aanwinst. Bestel je online, dan word je gewoon geholpen door jouw lokale Expertwinkel. Is het product kapot? Geen probleem, de fysieke winkel om de hoek staat voor je klaar. Dat is de kracht van Expert. Ook tijdens deze lockdown.”

,,Expert Nijkerk staat van maandag tot en met zaterdag tijdens winkeltijden, en online 24/7, graag tot jouw beschikking”, aldus Gardebroek. ,,Namens ons hele team wensen wij je, ondanks alles, een voorspoedig en gezond nieuwjaar toe. Laten we er samen iets moois van maken.”

advertentie
advertentie