Afbeelding
Maxilia mokken

Waarom jij jouw klanten een relatiegeschenk moet sturen

16 december 2019 om 10:20 Partnercontent

In de gedachten van je klanten te blijven en de relatie met jouw klanten versterken, een lastige klus maar zeker niet onmogelijk. Wil jij in de gedachten van de klant blijven? Zorg er dan voor dat jouw bedrijfsnaam geregeld in beeld is. Ook wanneer je meer aandacht wil van klanten die je minder vaak spreekt, komt deze truc goed van pas. Doordat jouw bedrijfsnaam constant in beeld is, zul jij top of mind zijn wanneer jouw product of dienst nodig is. Denk dus goed na over de beste manier om constant in het zicht van de klant te zijn.

Relatiegeschenken
Met behulp van relatiegeschenken zorg jij er eenvoudig voor dat je in de gedachten van de klant blijf én je jullie relatie versterkt. Je kunt uit een divers scala van relatiegeschenken kiezen, zo zijn er bedrukte dopper, kantoorklokken, maar ook kleurrijke keycords en koffiemokken. Er is voor iedere gelegenheid en iedere klant wel een passend relatiegeschenk te vinden. We raden je aan om voor een relatiegeschenk te kiezen dat dagelijks gebruikt kan worden door jouw klanten. Denk hierbij aan een koffiemok of een pen, deze kun je immers nooit genoeg hebben. Daarnaast kun je bij de pen ook nog een bijpassend notitieboek geven met jouw bedrijfslogo erop. Kies jij voor een passend relatiegeschenk? Dan weet jij zeker dat het geschenk niet meteen in de prullenbak belandt. Wanneer jij jouw klanten in het najaar wilt verrassen met een relatiegeschenk, dan is een bedrukte paraplu een voorbeeld van een goed relatiegeschenk. Op deze manier weet jij zeker dat jouw relatiegeschenk gebruikt zal worden en dat jouw bedrijf altijd in beeld zal zijn bij de klant.

Iedere gelegenheid een eigen geschenk
Naast het geschenk zelf, is ook de timing van het geschenk belangrijk voor hoe het ontvangen wordt. Er zijn veel bedrijven die hun klanten tijdens de kerst relatiegeschenken sturen, niet erg opvallend meer. Kies er, om extra op te vallen, voor om een relatiegeschenk te geven op een andere feestdag. Wist je dat er buiten de feestdagen ook genoeg gelegenheden zijn waarop je jouw klanten een geschenk kan sturen? Een goed moment is bijvoorbeeld wanneer jouw klant zelf iets te vieren heeft, bijvoorbeeld een jubileum of een nieuw kantoorpand. Heb jij zelf een mijlpaal bereikt? Ook dan kun je een relatiegeschenk versturen! Zo weten jouw klanten van jouw succes én zorg je ervoor dat jouw bedrijf zichtbaar is. Toch blijft het belangrijk om ten alle tijden te kiezen voor een passend relatiegeschenk.

Relatiegeschenk van goede kwaliteit
Wanneer jij je klanten een relatiegeschenk geeft, moet dit natuurlijk wel van goede kwaliteit zijn. Het zou zonde zijn wanneer het geschenk meteen stuk gaat en de klant het in de prullenbak kan gooien. Kijk altijd door een kritisch oog tijdens het aanschaffen van relatiegeschenken. Een voorbeeld van een betrouwbare aanbieder is Maxilia. Deze partij heeft een groot aanbod relatiegeschenken die allemaal te personaliseren zijn. Je bent hier ook verzekerd van snelle levering. Welk relatiegeschenk kies jij om de relatie met je klanten te versterken?

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie