
Rehobothschool in actie voor stichting ALS
17 juni 2024 om 15:26 OnderwijsNIJKERK Op woensdag 12 juni kwam de Rehobothschool in actie voor de Stichting ALS door middel van een sponsorloop. Ook werden er de afgelopen weken acties bedacht door leerlingen om geld in te zamelen.
De totaalstand op dit moment is meer dan 17.000 euro. De Rehobothschool wil met deze acties een collega bemoedigen die getroffen is door deze ziekte.























