fit en vitaal in ‘t appelhuus

23 oktober 2024 om 21:16 Activiteiten Deel je nieuws

Donderdagmorgen 7 november a.s. staat de koffie weer klaar in ‘t Appelhuus, Barneveldseweg 182.

Zoals iedere eerste donderdagmorgen van de maand is iedereen van harte welkom van 9.30 uur tot 11.30 uur voor koffie/thee met iets lekkers en een gezellig praatje. Deze ochtend zullen we horen hoe we fit en vitaal (ouder) worden. Paul en Liselotte van fysiotherapie De Nije Veste komen ons hierover van alles vertellen. Hartelijk welkom, ook als u buiten Appel-Driedorp woont. Graag tot ziens op 7 november. De koffie staat klaar!

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie