Medewerkers van de bibliotheek zijn blij dat de crowdfunding gelukt is.
Medewerkers van de bibliotheek zijn blij dat de crowdfunding gelukt is. Harry Koelewijn

Bibliotheek behaalt crowdfundingsdoel van €20.000,-

25 april 2025 om 11:42 Achtergrond

Bibliotheek bereikt doel:        € 20.000 is opgehaald!!°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°Bibliotheek Gemeente Nijkerk is blij: het crowdfundingsdoel van € 20.000 is bereikt. Dankzij de hartverwarmende steun van honderden donateurs is het project “Help ee de Biep van Nijkerk te vernieuwen!” nu een stap dichterbij realisatie.

De campagne werd massaal gedeeld en gesteund. In de laatste dagen kwam er nog een ware eindsprint op gang en werden de laatste benodigde euro’s nog snel bijgedragen.Tijdens de steun van de gemeenschap en alle betrokken donateurs is het eindbedrag binnengehaald - een prachtige bevestiging van een draagvlak voor dit initiatief.Laura Koppenberg, directeur - bestuurder van de Bibliotheek reageerd enthousiast.”Wat een mooi resultaat! We willen iedereen die heeft bijgedragen, ⁷de campagne heeft gedeeld of ons op een andere manier heeft gesteund, enorm bedanken. Het was hartverwarmend om alle mooie dingen te lezen die mensen bij hun donaties schreven over de biep.Nu gaan we aan de slag: verder bouwen aan de gezelligste HUISKAMER van Nijkerk. Dit mooie bedrag stelt ons in staat om onze droom te realiseren:     Een vast podium, een aparte instructieruimte, een mooie nieuwe plek voor de Speelotheek, stoelen en gezellige zitjes.Namens de Bibliotheek Nijkerk willen we iedereen hartelijk bedanken voor hun vetrouwen, enthousiasme en betrokkenheid. Jullie maken het mogelijk om onze bibliotheek te vernieuwen en te transformeren tot een moderne warme plek waar iedereen zich welkom voelt”Enkele quotes van donateurs:● “De Biep is een belangrijke plek voor jong en oud. Waar je rustig kunt studeren, samen lezen of elkaar te ontmoeten.Een plek voor cultuur en maatschappelijke samenhang. Voor ons allemaal!”●  ”De Biep in Nijkerk is voor mij en veel Niekarkers een vertrouwde en waardevolle plek. Ik hoop nog lang van deze plek gebruik te kunnen maken”.●  ” De bibliotheek met alle activiteiten naast het uitlenen van boeken is meer dan de moeite waard om te ondersteunen”

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie