Burgemeester Tinet de Jonge-Ruitenbeek bracht een bezoek aan het 't Appelhuus.
Burgemeester Tinet de Jonge-Ruitenbeek bracht een bezoek aan het 't Appelhuus. 't Appelhuus

Burgemeester bezoekt ‘t Appelhuus

6 februari 2025 om 15:44 Achtergrond

NIJKERK Burgemeester Tinet de Jonge-Ruitenbeek bracht donderdag een bezoek aan ‘t Appelhuus. 

Er waren ruim veertig buurtbewoners tijdens de inloopmorgen. De burgemeester ging eerst iedereen persoonlijk een hand geven en vertelde daarna wat over zichzelf en het burgemeester zijn. Daarna schoof ze gezellig aan om een praatje te maken met inwoners van de buurtschappen Appel-Driedorp en belangstellenden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Burgemeester Tinet de Jonge-Ruitenbeek bracht een bezoek aan het 't Appelhuus.
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie