
Sparta JO15-1 pakt kampioenschap na 2-0 zege
16 juni 2026 om 12:50NIJKERK Sparta JO15-1 kon vorige week zaterdag de kampioensvlag hijsen na de 2-0 overwinning op SC Hoevelaken. De kleine zege was voldoende voor de titel. De wedstrijd werd gespeeld voor veel ouders, vrienden en klasgenoten en had een sfeervol karakter met oranje fakkels langs het veld. De doelpunten kwamen van Luuk Kraay en Thijs van Ramshorst. Na afloop volgde een feestelijke huldiging door Sparta Nijkerk, met medailles van Tom Wallet, foto's met het kampioensbord en de kampioensschaal. Trainer is Rowan van der Vegt. Teammanagers zijn Auke de Vries en Erik van Ramshorst.




