JP Offset sponsor Nijkerk 600

10 juni 2013 om 00:00 Nieuws

NIJKERK - In augustus 2012 is Drukkerij Callenbach samengegaan met JP Offset uit Duiven. Het Nijkerk 600 sponsorschap wordt vandaag de dag officieel gevoerd door JP Offset.

door Comm op!

De historie van het bedrijf gaat ver terug in de tijd. Drukkerij Callenbach werd al in 1875 opgericht, toen nog uitgeverij en drukkerij in een. JP Offset, ooit begonnen als kaartenuitgeverij, startte in 1925 onder de naam JosPe. Toen in 2009 de crisis de grafische branche hard trof, ging Callenbach op zoek naar mogelijkheden om samen te gaan om haar continuïteit te waarborgen. In augustus 2012 werd de samenwerking met JP Offset in Duiven een feit. Veel raakvlakken op zowel bestuurlijk als producttechnische niveau, maakten het samengaan van Drukkelijk Callenbach en JP Offset een logische keuze.

Traditionele drukkerij met ervaring

JP Offset heeft veel ervaring met uitgeefactiviteiten, maakt gepassioneerd haar producten en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het is een moderne drukkerij die een breed scala aan producten kan verzorgen. Ook internetontwikkelingen gaan niet aan het bedrijf voorbij. Met het eigen merk drukwerkMax brengt zij de moderne manier van drukwerk, kleinere oplagen, kortcyclisch produceren en het combineren van drukopdrachten, onder de aandacht van bestaande en nieuwe klanten. JP Offset is een traditionele drukkerij waar 39 medewerkers met passie het vak uitoefenen.

Nijkerk 600

Het sponsorschap was destijds voor Drukkerij Callenbach een logische keuze. Callenbach is in Nijkerk en de wijde omgeving een begrip. Zij wilde graag een bijdrage leveren aan de geschiedenis van Nijkerk. Het samengaan met JP Offset heeft het sponsorschap gewaarborgd. Het bedrijf is ondertussen verantwoordelijk geweest voor het drukwerk van diverse uitingen zoals flyers, posters, banners en het magazine. Daarnaast is vol overgave meegewerkt aan het Leesfeest. Voor dit evenement is een boek cadeau gedaan aan 4.000 kinderen. Tevens is er nog een speciale schenking gedaan. Het glas in lood raam dat in 1950 door de medewerkers van Callenbach aan de toenmalige directeur is aangeboden, is geschonken aan Stichting Oud Nijkerk. Historie hoort immers op de juiste plaats bewaard en gekoesterd te blijven.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie