Afbeelding
Foto Lekker Nijkerk

Aartje van Drie is nieuwe citymarketeer van Nijkerk

23 oktober 2019 om 13:33 Recreatie

NIJKERK Aartje van Drie is de nieuwe citymarketeer van Nijkerk. Vanaf 1 november gaat ze aan de slag en treedt ze in de voetsporen van Machteld Beekhuis, die een nieuwe stap in haar carrière maakt.  De Nijkerkse Aartje woont in het centrum, houdt van cultuur, muziek, koken, citytrips, natuur en uiteten gaan, maar bovenal van Nijkerk.

Van Drie brengt ruim 10 jaar strategische en uitvoerende marketingervaring mee en is blij met haar nieuwe baan: ,,Ik heb ontzettend veel zin in deze prachtige uitdaging. Er is de afgelopen jaren veel werk verzet. Op die fundering kan ik verder bouwen en ontwikkelen. Nijkerk biedt zoveel moois, ik ontdek hier zelf steeds weer nieuwe dingen. Samen met het team willen wij deze verhalen zoveel mogelijk vertellen."

STERK TEAM ,,Machteld is anderhalf jaar de drijvende kracht achter de marketing van Nijkerk geweest en heeft in die tijd veel bereikt", vertelt Han Verhoog, voorzitter van de Stichting Citymarketing Nijkerk. ,,Daarvoor zijn we haar dankbaar en we wensen haar veel succes bij haar nieuwe uitdaging. Tegelijkertijd zijn we verheugd dat Aartje van Drie, een ervaren manager met een groot netwerk in Nijkerk, bij ons aan boord komt. Samen met Iris Lengkeek (marketingcommunicatie) en Henry Hamstra (evenementen en foto/video) hebben we een sterk team dat het merk Nijkerk verder op de kaart gaat zetten."

Sinds 2018 wordt aan de opbouw van het merk Lekker Nijkerk – Stad vol Smaak gewerkt. Hierbij wordt Nijkerk gepositioneerd als een aantrekkelijke en gastvrije stad waar het lekker verblijven, recreëren, wonen en werken is. 

Sanne Koudijs
Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie